Adresatami szkolenia są specjaliści oraz managerowie, którzy chcą nauczyć się planować i realizować kampanie reklamowe w dziedzinie copywritingu, skutecznie wykorzystywać techniki redakcji tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz materiałów SEO. Profesjonalne szkolenie w dziedzinie redakcji tekstów optymalizujących wyniki w wyszukiwarkach internetowych.
Program szkolenia.
I. Abecadło SEO Copywritera.
1. Słownik SEO.
2. Działanie wyszukiwarki Google.
3. Algorytm Page Rank.
4. Reguły „przekierowania SEO”, współpraca z działem IT.
5. „Frazy SEO”.
6. Słowa kluczowe – istota i klasyfikacja key words.
II. Działanie „przedredakcyjne”.
1. Targetowanie tekstu.
Ćwiczenia warsztatowe.
2. Psychologia tekstu SEO.
3. Bench marking.
Ćwiczenia.
4. Text placement – dywersyfikacja kanałów dystrybucji tekstów SEO.
Ćwiczenia warsztatowe .
III. Redakcja.
1. Praktyczne techniki SEO.
Ćwiczenia warsztatowe.
2. System AIDA z wykorzystaniem zasad SEO.
Ćwiczenia warsztatowe.
3. Typy efektywnych tekstów SEO.
Ćwiczenia warsztatowe.
4. Reguły konstruowania artykułów SEO, haseł i sloganów.
Ćwiczenia warsztatowe.
5. Redakcja tekstu SEO uwzględniająca profil potencjalnego odbiorcy.
Ćwiczenia praktyczne.
6. SEO w opakowaniu tekstu: sztuka redakcji merytorycznego tekstu w lekkiej formie z uwzględnieniem słów kluczowych.
Ćwiczenia praktyczne oraz przykłady.
7. Wzorowe oraz niewłaściwie zredagowane SEO – przykłady.
IV. Redakcja i budowa strony www z uwzględnieniem technik SEO.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Web marketingu.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz ćwiczenia. Uczestnicy otrzymają maksymalnie użyteczny skrypt szkolenia z opisem zasad konstruowania tekstów SEO ilustrowanych przykładami. Dodatkową wartością są gotowe szablony efektywnych materiałów SEO.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.