Większość reklamodawców współpracuje z różnego rodzaju agencjami reklamowymi. Doświadczenia wielu Klientów z takiej współpracy są negatywne. Często wynika to z błędów popełnianych po obu stronach. Wyeliminowanie tych błędów nie jest trudne, a w sposób znakomity usprawnia dwustronną współpracę. Warto więc nauczyć się jak prowadzić kontakty z agencją, jak ją oceniać i rozliczać, jak egzekwować prawidłowość wykonywania poszczególnych zleceń itp. itd. Dzięki tym umiejętnościom zaoszczędzimy wiele nerwów, czasu i pieniędzy. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad współpracy z agencją reklamową lub domem mediowym, zasad oceny pracy agencji, rozliczeń itp.
Program szkolenia (do uzgodnienia).
1. Rynek agencji reklamowych w Polsce.
2. Zasady organizacji konkursu/przetargu na obsługę agencyjną.
3. Rodzaje briefów reklamowych, zasady tworzenia dobrego briefu.
4. Codzienna współpraca z agencją - podstawowe problemy, zasady.
5. Zasady kontroli i oceny pracy agencji reklamowej.
6. Modele rozliczeń między agencją a Klientem.
7. Ważne zapisy w umowie z agencją.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu współpracy z agencją reklamową.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.