Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji i ma na celu przedstawienie możliwości wykorzystania - ePUAP ( elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) oraz wskazania sytuacji, kiedy organ administracji zobowiązany jest do obsługi spraw w formie elektronicznej.
Ramowy program szkolenia.
1.Wskazanie regulacji prawnych związanych z podpisem elektronicznym.
2. Przedstawienie regulacji prawnych funkcjonowania ePUAP.
3. Sposoby rejestracji umożliwiające korzystanie z ePUAP – ćwiczenia praktyczne.
4. Składania wniosków o potwierdzenie profilu zaufanego – ćwiczenia praktyczne.
4. Obsługa pism/wniosków za pomocą platformy – ćwiczenia praktyczne.
5. Ugruntowanie wiedzy na temat obsługi i komunikacji elektronicznej w oparciu o zapisy w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz ordynacji podatkowej.
Informacja o prelegencie.
Szkolenia poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu ePUAP.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 5 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu połączonego z prezentacją multimedialną oraz ćwiczeniami praktycznymi na stronie elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej. Prowadzona jest dyskusja moderowana, wymiana doświadczeń, indywidualne doradztwo oraz analiza problemów.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.