Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat objawów, etapów rozwoju i struktury czynników sprzyjających, wynikających zagrożeń oraz w jaki sposób podejmować profilaktykę wypalenia zawodowego. Warsztat obejmuje m.in. analizę indywidualnej, zawodowej i emocjonalnej kondycji uczestników, ocenę efektywności stosowanej strategii radzenia sobie ze stresem, a w konsekwencji doskonalenie umiejętności pokonywania zagrożenia wypaleniem zawodowym i rozwijania na nie odporności. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do menedżerów, przedstawicieli handlowych, marketingowców, pracowników działu obsługi klienta czy sprzedaży oraz innych osób pracujących w kontakcie z klientem (np. lekarze, urzędnicy).
Ramowy program szkolenia.
2) Rozpoznanie i identyfikacja sytuacji stresujących w środowisku zawodowym.
3) Metody radzenia sobie z brakiem motywacji, zmęczeniem, stresem oraz wypaleniem zawodowym (m.in. techniki antystresowe).
4) Optymalizacja działań i relacji w środowisku zawodowym.
5) Pozytywne rozwiązywanie konfliktów.
6) Dyskusja oraz ‘sceny rodzajowe’.
7) Wnioski dotyczące praktycznego wykorzystania wiedzy nabytej podczas szkolenia w codziennych sytuacjach zawodowych tak aby optymalnie wykorzystywać swój potencjał oraz możliwości.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim dowświadczeniem z zakresu profilaktyki "wypalenia zawodowego".
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja i dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.