Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do kadry menadżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów personalnych oraz do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnego rozwoju inteligencji emocjonalnej.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności pozwalających na skuteczny rozwój inteligencji emocjonalnej. Uczestnicy podczas szkolenia poznają m.in. jak umiejętnie: radzić sobie z niepowodzeniami, panować nad wzburzonymi emocjami, kształtować poprawne stosunki międzyludzkie, współdziałać z innymi, słuchać i zadawać pytania oraz motywować siebie i innych w celu osiągnięcia znaczących rezultatów w pracy.
Program szkolenia.
1. Test inteligencji emocjonalnej.
2. Wykład o tym, czym jest i czym nie jest inteligencja emocjonalna?
3. Bajka o tym jak znajdować ser.
4. Warsztaty korzystania z narzędzi odkrywania inteligencji emocjonalnej.
5. Wykład o wpływie inteligencji emocjonalnej na procesy decyzyjne.
6. Bajka o tym, jak mało wiemy o tym, czego oni nie rozumieją.
7. Warsztaty (z wykorzystywaniem kamery): jak podwyższyć poziom swojej inteligencji emocjonalnej?
8. Warsztaty (z wykorzystywaniem kamery): jak słuchać, żeby inni do nas mówili, jak mówić, żeby inni nas słuchali?
9. Bajka o tym, jak mnich sprzedał swoje ferrari.
10. Warsztaty (z wykorzystywaniem kamery): jak wykorzystywać inteligencję emocjonalną w pracy?
11. Test inteligencji emocjonalnej.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu inteligencji emocjonalnej.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.