Na wizerunek marki ma wpływ wiele czynników, jednym z podstawowych są działania promocyjno - reklamowe. Na ten cel przeznaczane są zazwyczaj duże budżety. Aby maksymalnie efektywnie je wykorzystać potrzebna jest fachowa wiedza z zakresu reklamy - tworzenia strategii, zarządzania reklamą, psychologii reklamy, planowania mediów. Minęły już czasy marketingu intuicyjnego, w dzisiejszych czasach potrzebna jest gruntowna wiedza z tego zakresu. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad tworzenia strategii marki, strategii reklamowej, jej realizacji, współpracy z agencją reklamową, prowadzenia przetargów na obsługę reklamową.
Program szkolenia (do uzgodnienia).
1. Podstawowe zasady marki.
2. Elementy promtion mix.
3. Psychologia oddziaływania reklamy.
4. Analizy strategiczne.
5. Cele kampanii (marketingowe, reklamowe).
6. Brand Identity, Brand foundations.
7. Typy strategii reklamowych.
8. Pozycjonowanie marki.
9. Tworzenie copy strategy.
10. Etapy tworzenia reklamy.
11. Zasady tworzenia dobrej reklamy.
12. Podstawy planowania mediów.
13. Produkcja reklamy.
14. Badania w reklamie.
15. Rynek dostawców usług reklamowych.
16. Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową.
17. Metody oceny pracy agencji reklamowej.
18. Organizacja przetargu na agencję reklamową.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu zarzą dzania reklamą.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.