Szkolenie dwudniowe skierowane przede wszystkim do każdego PR managera lub właściciela firmy.
Program szkolenia:
Dzień pierwszy:
1. Podstawowe pojęcia z zakresu public relations niezbędne do zarządzania sytuacją kryzysową.
2. Rodzaje sytuacji kryzysowych.
3. Analiza potencjalnych zagrożeń firmy – jak przeciwdziałać i jak się na nie przygotować?
4. Tworzenie zespołów projektowych – jak dzielić zadania?
5. Elementy Project management w zarządzaniu sytuacją kryzysową.
6. Przykładowe sytuacje kryzysowe – case study.
Dzień drugi:
1. Tworzenie tzw. książki kryzysowej (czyli dokumentu, który umożliwi szybkie reagowanie w czasie kryzysu).
2. Rodzaje strategii komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej.
3. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
4. Znaczenia media relations dla komunikacji w czasie kryzysu – różne typy kontaktów z mediami, w zależności od specyfiki kryzysu.
5. Monitoring mediów.
6. Zbieranie informacji na przyszłość w celu zapobiegania sytuacjom kryzysowym.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 14 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.