Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów

Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników dziaÅ‚ów handlowych, call center itp. Celem szkolenia jest wytrenowanie umiejÄ™tnoÅ›ci telefonicznego nawiÄ…zywania kontaktów z nowymi klientami, umawiania spotkaÅ„ i rozmów z trudnymi klientami.

Program szkolenia:


1. Zasady wyszukiwania potencjalnych klientów.

2. Wstępne rozpoznanie potrzeb klienta.

3. Schemat rozmowy telefonicznej.

4. Schemat rozmowy z trudnym klientem (np. umówienie spotkania).

5. Podstawowe informacje dotyczÄ…ce typów osobowoÅ›ci i sposoby postÄ™powania z nimi.

6. Ćwiczenia praktyczne (rozmowa z prelegentem lub pomiędzy uczestnikami szkolenia).

Informacja o prelegencie.


Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doÅ›wiadczeniem z zakresu nawiÄ…zywania kontaktów z klientami.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: WykÅ‚ad, prezentacja oraz dyskusja.

Kwalifikacje po ukoÅ„czeniu szkolenia: Certyfikat ukoÅ„czenia szkolenia.

KONTAKT