Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników dziaÅ‚ów handlowych, call center itp. Celem szkolenia jest wytrenowanie umiejÄ™tnoÅ›ci telefonicznego nawiÄ…zywania kontaktów z nowymi klientami, umawiania spotkaÅ„ i rozmów z trudnymi klientami.
Program szkolenia:
1. Zasady wyszukiwania potencjalnych klientów.
2. Wstępne rozpoznanie potrzeb klienta.
3. Schemat rozmowy telefonicznej.
4. Schemat rozmowy z trudnym klientem (np. umówienie spotkania).
5. Podstawowe informacje dotyczÄ…ce typów osobowoÅ›ci i sposoby postÄ™powania z nimi.
6. Ćwiczenia praktyczne (rozmowa z prelegentem lub pomiędzy uczestnikami szkolenia).
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doÅ›wiadczeniem z zakresu nawiÄ…zywania kontaktów z klientami.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.