Szkolenia z technik sprzedaży

Administracja w nieruchomościach
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Autoprezentacja
Autoprezentacja w kierowaniu biurem - Kreowanie autoprezentacji własnej, biura i szefa
CRM dla handlowca
Dziennikarstwo internetowe
E-mail marketing
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Efektywne techniki sprzedaży ubezpieczeń życiowych
Etykieta w biznesie
Finanse dla niefinansistów
Fundusze Sołeckie w praktyce
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing i PR w Internecie
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing w pigułce
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa Klienta Urzędu. Warsztaty z kamerą.
Obsługa oprogramowania
Obsługa terminala płatniczego POS
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Planowanie mediów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Pozycjonowanie SEO + program do pozycjonowania
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Praktyczna analiza finansowa i zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i VBA
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Prawo zamówień publicznych
Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców
Prawo zamówień publicznych dla Zamawiających – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Prezentacje, które sprzedają, prezenterzy którzy inspirują
Profesjonalna obsługa klienta
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Reklama
Senior to też klient
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne
Skuteczne negocjacje
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Skuteczny samorządowiec
Social Media
Sprzedaż jako proces – założenia ogólne
Sprzedaż na rynku B2B
Sprzedaż perswazyjna, czyli jak skutecznie przekonywać klienta - poziom podstawowy
Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium
Standard wizyty sprzedażowej przedstawiciela handlowego z uwzględnieniem specyfiki rynku aptecznego
Szkolenie AdWords
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Trudna sztuka bycia szefem
Tworzenie serwisów internetowych
Warunki Kontraktowe FIDIC
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Współpraca z agencją reklamową
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności

Szkolenia z technik sprzedaży - satysfakcja gwarantowana

„Sprzedaż, to sztuka zaspakajania potrzeb klienta”, to umiejętność, którą się posiada, albo którą poprzez proces szkolenia nabywa się i kształtuje.

W obecnej chwili dynamicznie zmieniający się rynek, a wraz z nim zmieniające się też mechanizmy działania na linii sprzedawca – klient, czy sprzedawca – pośrednik, wymuszają na nas konieczność pogłębienia wiedzy z zakresu technik sprzedaży i poznania skutecznych reguł komunikacji, w tym perswazji. Ma to na celu szczególnie zabezpieczenie się przed ryzykiem związanym ze stosowaniem przez naszych partnerów biznesowych manipulacyjnych technik negocjacji np. cenowych.

Poznanie tajników efektywnej pracy z klientem, która ma bezpośredni wpływ na poziom sprzedaży, to także satysfakcja z dobrze wykonanej pracy, a na tym szczególnie zależy nam i naszym pracodawcom.

Sprzedawca to „wieczny student”

Budowanie relacji jest sztuką. To, w jaki sposób w nie wchodzimy w sferze zawodowej jest odzwierciedleniem naszej osobowości, naszych wyobrażeń i doświadczeń życiowych, dlatego też szkolenie pomoże uporządkować nabytą w trakcie pracy wiedzę o procesie i technikach sprzedaży, da też możliwość zdobycia nowych narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.

Wymierną korzyścią ze szkolenia z technik sprzedaży będzie z pewnością uświadomienie sobie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z klientem oraz wypracowanie najbardziej optymalnych standardów sprzedaży swojej oferty.

„Sprzedażą nasza firma stoi”

W sytuacji idealnej w szkoleniu z technik sprzedaży powinni uczestniczyć przedstawiciele wszystkich szczebli zarządzania firmą. Dla każdego z tych poziomów program będzie odpowiednio modyfikowany.

- szkolenie dla kadry zarządzającej sprzedażą Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich pracowników firmy, jest szefem, zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody/straty firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Szkolenie z technik sprzedaży pomoże m.in. zsynchronizować taką rolę w zespole z celami firmy oraz z wartościami cenionymi przez klientów. Pomoże ustalać wymagania dla sprzedawców, ucząc tworzenia dla nich efektywnych planów sprzedaży i rozwoju osobistego.

- szkolenie dla pracowników (sprzedawców/handlowców) Pracownicy całej firmy są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu, dlatego też szkolenie z technik sprzedaży podpowie, jak powinien wyglądać proces przygotowania do sprzedaży, jakich technik i narzędzi użyć, aby proces ten był skuteczny. Pomoże w zdefiniowaniu potencjalnego klienta i sposobu komunikowania się z nim, stawiając na trening w zdobywaniu umiejętności negocjacyjnych.

Szkolenie z technik sprzedaży, to doskonała okazja do poznania, jak korzystać z nowoczesnych metod i programów podwyższających skuteczność realizacji celów sprzedażowych.

KONTAKT