Szkolenia marketingowe

Akademia Public Relations - Media Relations
Analiza danych marketingowych z IBM SPSS Statistics
Analiza danych z IBM SPSS Statistics (opcjonalnie z Mini Tabem lub Excelem)
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
Badania marketingowe jako wsparcie zarządzania organizacją
Biznes i finanse w MS Excel
Budowanie kwestionariuszy - Cechy skal pomiarowych
Copywriting dla kandydatów do parlamentu, rad miejskich, związków zawodowych
CRM dla handlowca
Dialog i partnerstwo warunkiem rozwoju - współpraca samorządów lokalnych z organizacjami pozarządowymi
Dziennikarstwo internetowe
E-mail marketing dla profesjonalistów i właścicieli firm
Etykieta w biznesie
Google Analytics
Internetowa kampania reklamowa przy minimalnym koszcie i maksymalnym efekcie!
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing dla farmaceutów
Marketing i obsługa klienta w placówce medczynej
Marketing i PR w Internecie
Marketing i sprzedaż usług hotelowych
Marketing internetowy w biznesie
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing polityczny i Media Relations – czyli jak wygrać wybory parlamentarne?
Marketing usług medycznych
Marketing w pigułce
Marketing w sektorze publicznym
Marketingowy mistrz zaspokajania potrzeb
Media rodzaje, dostawa, opomiarowanie, rozliczanie
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Moderowanie
MS Project w zarządzaniu projektami
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa oprogramowania
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Pisarz czy copywriter - jak zacząć zarabiać na słowie pisanym
Planowanie mediów
Podnoszenie atrakcyjności świadczonych usług turystycznych, w tym także dla rozpoczynających działalność w turystyce.
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Polityka bezpieczeństwa informacji w szkołach i placówkach oświatowych po nowelizacji (SIO) ustawy o systemie informacji oświatowej
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Pozycjonowanie SEO + program do pozycjonowania
Praca z trudnym interesantem
Praktyczne zasady udzielania zamówień publicznych w zakresie reklamy i promocji
Prawo prasowe
Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public relations
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne
Skuteczny PR dla zaawansowanych. Warsztaty z kamerą.
Social Media
Social Media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach.
Szkolenie AdWords
Szkolenie kwaterodawców jako dostawców usług eko - turystycznych z zakresu promocji walorów przyrodniczych i kulturowych regionu
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening medialny, czyli jak dobrze wypowiadać się publicznie
Treść, która sprzeda wszystko – Liczy się każde słowo
Tworzenie biznesplanu
Tworzenie serwisów internetowych
Warsztat PR managera – media relations.
Warunki Kontraktowe FIDIC
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Współpraca z agencją reklamową
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zaglądanie do umysłów ludzi - Skalowanie Wielowymiarowe Alscal
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
Zysk poprzez strategię !

Szkolenia marketingowe – dla kogo będą najlepszym wyborem?

W ostatnim czasie marketing stał się chętnie wybieraną ścieżką rozwoju. To dlatego na szkolenia z jego zakresu decyduje się coraz więcej osób, widząc w tym doskonały plan na przyszłość. Faktycznie marketing daje naprawdę wiele możliwości i uczy rzeczy, które będą przydatne także w innych dziedzinach, jeśli zapragnie się jednak podążać inną ścieżką. Szkolenia marketingowe dedykowane są wszystkim tym, którzy chcą się stałe rozwijać, zaczęli już prace w marketingu, albo dopiero ją planują i chcą się do tego przygotować jak najlepiej. Jest to tak obszerna dziedzina, że każdy bez problemu znajdzie coś dla siebie.

Jak wyglądają szkolenia z marketingu?

Podczas naszych szkoleń każdy uczestnik zdobędzie cenną wiedzę, którą będzie mógł wykorzystać zarówno w teorii, jak i w praktyce. Nasze szkolenia z marketingu nastawione są na przekazywanie wiedzy w jak najbardziej przystępny sposób, co ułatwia przyswajanie nowych informacji i łączenie ich z wcześniej zdobytą już wiedzą. Każdy uczestnik szkoleń ma stały dostęp do materiałów szkoleniowych, co sprawia, że w każdej chwili może odświeżyć sobie wiedzę, albo sprawdzać sam siebie. To bardzo ważne podczas etapu nauki i utrwalania.

Kto przeprowadza szkolenia marketingowe?

Oczywiście sama jakość przeprowadzanych szkoleń jest niezwykle ważna i właśnie dlatego wszystkie nasze szkolenia oferowane są przez zespół doświadczonych osób, które doskonale znają się na tym, o czym mówią, jak i mają doświadczenie w pracy z drugim człowiekiem i w przekazywaniu mu wiedzy pod najlepszą jej postacią. To dlatego wszystkie oferowane przez nas szkolenia marketingowe to doskonale zebrana wiedza w jednym miejscu, która przekazywana jest przez ludzi z pasją i chęcią do zarażania innych swoimi zainteresowaniami. Od razu po szkoleniu będziesz posiadać wiedzę, która umożliwi ci dalszy rozwój w tej branży i samodzielne stosowanie zagadnień marketingowych w podejmowanych akcjach.

Szkolenia z marketingu – co dają?

Wiemy, że każdy, zanim zapisze się na szkolenia z marketingu, w pierwszej kolejności chce wiedzieć, co takiego mu one dadzą. Na pewno szkolenia marketingowe pozwolą oswoić się zarówno z praktycznym, jak i teoretycznym zagadnieniem. Zapoznać się z narzędziami, które wykorzystywane są w codziennej pracy w marketingu, jak i ze sposobami tworzenia udanych kampanii. Niemniej jednak nie zabraknie też garści początkowych informacji teoretycznych, które na pewno będą stanowić solidną bazę.

KONTAKT