Home
Firma
Szkolenia zamknięte
Kariera
Kontakt
Szkolenia sprzedażowe
Administracja w nieruchomościach
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Autoprezentacja
Biznes i finanse w MS Excel
CRM dla handlowca
Dziennikarstwo internetowe
E-mail marketing
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Etykieta w biznesie
Event Manager – organizator imprez
Faktury VAT – kompendium wiedzy o fakturowaniu
Finanse dla niefinansistów
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Leasing jako narzędzie finansowania środków trwałych w przedsiębiorstwie
Magazynier z obsługą komputera
Marketing i PR w Internecie
Marketing i sprzedaż usług hotelowych
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing w pigułce
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Negocjacje zaawansowane w warsztacie doradcy klienta
NLP w biznesie
Obrót magazynowy w przedsiębiorstwie
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa naziemna
Obsługa oprogramowania
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Pisarz czy copywriter - jak zacząć zarabiać na słowie pisanym
Planowanie mediów
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Prawne aspekty procesu zawierania umów cywilnych
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Profesjonalna obsługa klienta
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Reklama
Rezydent biur podrózy
Senior to też klient
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczny samorządowiec
Skuteczny windykator
Social Media
Szkolenie AdWords
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Tele-windykacja- skuteczne odzyskiwanie należności za pomocą telefonu
Trudna sztuka bycia szefem
Tworzenie biznesplanu
Tworzenie serwisów internetowych
Umiejętności handlowe
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Współpraca z agencją reklamową
Wycena nieruchomości – metody oraz podstawy tworzenia i analizy operatów szacunkowych
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zamówienia publiczne w praktyce dla zamawiających
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zarządzanie szkoleniami
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Zmiany w systemie podatkowym
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności
KONTAKT
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Wiadomość:
Zapoznałem się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania"
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej.
Podanie danych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania" Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk
Podaj wynik działania 2 + 4 - 3: