Home
Firma
Szkolenia zamknięte
Kariera
Kontakt
Szkolenia dla sprzedawców
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza danych marketingowych z IBM SPSS Statistics
Analiza i zarządzanie ryzykiem w transakcjach międzynarodowych
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Autoprezentacja
Biznes i finanse w MS Excel
CRM dla handlowca
Dziennikarstwo internetowe
E-mail marketing
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Etykieta w biznesie
Finanse dla niefinansistów
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing w pigułce
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Negocjacje zakupowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa oprogramowania
Obsługa terminala płatniczego POS
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Planowanie mediów
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Prezentacje, które sprzedają, prezenterzy którzy inspirują
Profesjonalna obsługa klienta
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przestępstwa gospodarcze
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Redagowanie pism w postępowaniu administracyjnym – warsztaty praktyczne
Reklama
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Senior to też klient
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczne negocjacje
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Sprzedaż jako proces – założenia ogólne
Sprzedaż na rynku B2B
Sprzedaż perswazyjna, czyli jak skutecznie przekonywać klienta - poziom podstawowy
Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium
Standard wizyty sprzedażowej przedstawiciela handlowego z uwzględnieniem specyfiki rynku aptecznego
Szkolenie AdWords
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening kreatywności
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Trudna sztuka bycia szefem
Tworzenie serwisów internetowych
Umiejętności handlowe
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Współpraca z agencją reklamową
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zamówienia publiczne w praktyce dla zamawiających
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności
KONTAKT
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Wiadomość:
Zapoznałem się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania"
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej.
Podanie danych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania" Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk
Podaj wynik działania 2 + 4 - 3: