Szkolenia dla sprzedawców

Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza danych marketingowych z IBM SPSS Statistics
Analiza i zarządzanie ryzykiem w transakcjach międzynarodowych
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Autoprezentacja
Biznes i finanse w MS Excel
CRM dla handlowca
Dziennikarstwo internetowe
E-mail marketing
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Etykieta w biznesie
Finanse dla niefinansistów
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing w pigułce
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Negocjacje zakupowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa oprogramowania
Obsługa terminala płatniczego POS
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Planowanie mediów
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Prezentacje, które sprzedają, prezenterzy którzy inspirują
Profesjonalna obsługa klienta
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przestępstwa gospodarcze
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Redagowanie pism w postępowaniu administracyjnym – warsztaty praktyczne
Reklama
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Senior to też klient
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczne negocjacje
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Sprzedaż jako proces – założenia ogólne
Sprzedaż na rynku B2B
Sprzedaż perswazyjna, czyli jak skutecznie przekonywać klienta - poziom podstawowy
Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium
Standard wizyty sprzedażowej przedstawiciela handlowego z uwzględnieniem specyfiki rynku aptecznego
Szkolenie AdWords
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening kreatywności
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Trudna sztuka bycia szefem
Tworzenie serwisów internetowych
Umiejętności handlowe
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Współpraca z agencją reklamową
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zamówienia publiczne w praktyce dla zamawiających
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności
KONTAKT