Szkolenie z obsługi klienta

Akademia Public Relations - Media Relations
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Asystenci rodziny
ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
Audyt,ewaluacja i monitoring projektów -poziom zaawansowany–projekty EFRR
Autoprezentacja
Bezpieczne informacje - źródłem sukcesu
Biznes i finanse w MS Excel
Brainstorming i techniki efektywnego prowadzenia spotkań
Coaching
CRM dla handlowca
E-mail marketing
Egzekucja – jak skutecznie i niedrogo przeprowadzić postępowanie egzekucyjne
Elektroniczne wnoszenie spraw
Elektroniczne załatwianie spraw
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Etykieta w biznesie
Finanse dla niefinansistów
Jak radzić sobie ze stresem
Klient w urzędzie - doskonałe relacje interpersonalne - doskonała obsługa klienta
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kontrola drogowa w świetle zmian Prawa o Ruchu Drogowym oraz innych ustaw
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing i obsługa klienta w placówce medczynej
Marketing i PR w Internecie
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing w pigułce
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa interesantów - dla pracowników sądu, BOI, sekretariatów wydziałów
Obsługa klienta wewnętrznego
Obsługa oprogramowania
Obsługa Rady Gminy/Powiatu
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Praktyczna analiza finansowa i zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i VBA
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane i poszerzone
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców
Prawo zamówień publicznych dla Zamawiających – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Profesjonalna asystentka i sekretarka
Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa trudnego klienta
Profilowanie klientów Powiatowego Urzędu Pracy
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Psychologia relacji z pacjentem
Reklama
Rezydent biur podrózy
Senior to też klient
Skuteczna windykacja wierzytelności
Skuteczne negocjacje
Skuteczny samorządowiec
Skuteczny windykator
Social Media
Strategie i sposoby budowania długoterminowych relacji z klientem w aspekcie wielokulturowości, obsługa klienta
Structogram® Training System
Świadczenia rodzinne
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Techniki emisji głosu
Techniki i strategie skutecznej perswazji i wywierania wpływu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening kompetencji w zakresie gender dla pracownic/ków socjalnych
Trudny klient w branży medycznej
Umiejętności handlowe
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Windykacja wierzytelności powstałych z tytułu wynajmu lokali komercyjnych
Wycena nieruchomości – metody oraz podstawy tworzenia i analizy operatów szacunkowych
Wzorowy dziekanat- czyli jak prowadzić i archiwizować dokumentację studenta
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zabezpieczenia wierzytelności – szkolenie dla banków
Zadania i kompetencje jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań edukacyjnych
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności

Szkolenia z obsługi klienta przydadzą się w każdej firmie

Bez względu na to, czy Twoja firma działa w segmencie B2B czy też B2C - w obu tych przypadkach jest nastawiona na kontakt z drugim człowiekiem. Z tego właśnie powodu kształtowanie umiejętności miękkich jest przydatne bez względu na to, czy personel ma do czynienia z klientami indywidualnymi czy przedstawicielami innych firm. Umiejętna komunikacja jest szalenie przydatna zarówno na gruncie zawodowym jak i prywatnym. Szkolenia z obsługi klienta powinny być realizowane cyklicznie i poruszać odmiennej tematyki.

Obsługa klienta - szkolenie stacjonarne

Podczas takich szkoleń możesz liczyć na praktyczne wskazówki udzielane przez doświadczonych trenerów. Nie będzie to sucha teoria, a przydatne strategie i sformułowania, których możesz od razu zacząć używać w swojej komunikacji z klientami. To poprawi jakość współpracy i podniesie komfort i poczucie zaopiekowania zarówno ze strony klientów jak i samego działu obsługi klienta, który będzie skuteczniej się komunikować. Każdy doświadczony manager zarządzający zespołem powinien mieć świadomość, jak istotny aspekt stanowi satysfakcjonująca obsługa klienta. Szkolenie z tego zakresu przyniesie szereg korzyści dla wszystkich osób, które będą miały do czynienia z DOK. Takie pierwsze wrażenie z jakości komunikacji będzie się utrzymywać przez długi czas.

Szkolenie - obsługa klienta i skuteczna komunikacja

W naszej placówce szkoleniowej Adept masz do dyspozycji dziesiątki szkoleń, które będą w stanie poprawić wiele aspektów w dotychczasowej pracy. Możesz mieć także pewność, że takie spotkanie będzie nastawione na ćwiczenie umiejętności praktycznych. To właśnie one będą widocznym efektem takiego szkolenia. Cykliczne uczestnictwo w takich dedykowanych warsztatach pozwoli nieustannie podnosić swoje kompetencje, co przyniesie szereg korzyści zarówno dla klientów, jak i dla osób, które są zaangażowane w codzienną obsługę klienta. Czerpanie satysfakcji z dobrze wykonywanej pracy wpływa także na lepszą motywację.

Umiejętności interpersonalne - warto je nieustannie poprawiać

Właściwa komunikacja potrafi zdziałać cuda. Empatia, umiejętne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta - to wszystko przekłada się na większe zadowolenie ze współpracy, dlatego warto raz na jakiś czas wysłać swój zespół na odpowiednie szkolenie. Obsługa klienta na wysokim poziomie może być jednym z elementów świadczących o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zainwestuj w kształtowanie takich kompetencji u swojego zespołu - z pewnością przyniesie to pozytywne rezultaty!

KONTAKT