Home
Firma
Szkolenia zamknięte
Kariera
Kontakt
Szkolenia RODO
Nowelizacja ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - fundamentalne zmiany przy dochodzeniu należności administracyjnych dla wierzycieli i organów egzekucji.
ABI w placówkach oświatowych i szkołach
Archiwizacja dokumentacji z uwzględnieniem archiwizacji dokumentacji z projektów unijnych
Archiwum zakładowe - nowe zasady obiegu, archiwizacji i przetwarzania danych w dokumentacji kadrowej w świetle rozporządzenia RODO i nowelizacji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
Archiwum, kancelaria i sekretariat w jednostkach oświatowych
Archiwum, kancelaria i sekretariat w Miejskich i Gminnych Ośrodkach Pomocy Społecznej
ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
Bezpieczne informacje - źródłem sukcesu
Delegacje krajowe i zagraniczne – najnowsze zmiany w rozliczaniu podróży służbowych
Dialog i partnerstwo warunkiem rozwoju - współpraca samorządów lokalnych z organizacjami pozarządowymi
Dokumentacja cen transferowych w podmiotach powiązanych
Dostęp do informacji publicznej, a ochrona danych osobowych
Dostęp do informacji publicznej, standardy wykorzystania informacji publicznej.
Dziennikarstwo internetowe
E – administracja wszystko o EZD
Egzekucja – jak skutecznie i niedrogo przeprowadzić postępowanie egzekucyjne
Elastyczna organizacja czasu pracy – w świetle nowelizacji Kodeksu Pracy
Elektroniczna dokumentacja medyczna w 2016 r.
Elektroniczne księgi wieczyste
Elektroniczne wnoszenie spraw
Elektroniczne załatwianie spraw
Fundusze Sołeckie w praktyce
Gender mainstreaming w administracji publicznej i samorządowej
Instrukcja kancelaryjna – praktyczne aspekty stosowania, przygotowanie dokumentacji do elektronicznego obiegu oraz archiwizacji
Kodeks postępowania administracyjnego oraz budowanie satysfakcjonujących relacji interpersonalnych w kontaktach z klientami urzędu
Kodeks postępowania administracyjnego w świetle najnowszych zmian oraz ustawa o odpowiedzialności funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Kontrola drogowa w świetle zmian Prawa o Ruchu Drogowym oraz innych ustaw
Kontrola zarządcza w samodzielnym publicznym zakładzie opieki zdrowotnej
Kwalifikowalność wydatków w ramach projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z funduszy UE
Legislacja samorządowa - przygotowywanie uchwał pod względem formalnym i merytorycznym
Metodologia przygotowywania opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej
Miejsce i rola rady powiatu oraz radnego w samorządzie powiatowym
Nowa Instrukcja Kancelaryjna
Nowa instrukcja kancelaryjna dla podmiotów oświatowych
Nowa Instrukcja Kancelaryjna i nowe zasady archiwizacji dokumentacji
Nowa ustawa o ochronie informacji niejawnych – nowe wyzwania dla urzędów
Nowe obowiązki placówek oświatowych jako administratorów danych osobowych z uwzględnieniem przepisów ogólnego rozporządzenia UE czyli jak zapewnić bezpieczeństwo danych, opracować dokumentację oraz pełnić funkcję inspektora ochrony danych
Nowe prawo Ochrony Danych Osobowych.Zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych w kontekście Europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Nowe uprawnienia wójtów, burmistrzów, prezydentów miast w zakresie ustalania należności z tytułu opłaty śmieciowej i jej windykacji na drodze postępowania egzekucyjnego w administracji
Obowiązek alimentacyjny
Obsługa Rady Gminy/Powiatu
Ochrona danych osobowych w podmiotach prawa oświatowego
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Ochrona własności intelektualnej - prawo autorskie, prawo własności przemysłowej w praktyce
Opisy i wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej
Organy stanowiące i wykonawcze w zarządzaniu gminą - Rola Rady, Radnego, Wójta/ Burmistrza/ Prezydenta
Planowanie mediów
Planowanie przestrzenne
Polityka bezpieczeństwa informacji w szkołach i placówkach oświatowych po nowelizacji (SIO) ustawy o systemie informacji oświatowej
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Postępowanie administracyjne w JST
Praktyczna analiza finansowa i zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i VBA
Praktyczne aspekty ogólnego postępowania administracyjnego
Praktyczne aspekty postępowania cywilnego
Praktyczne warsztaty z metod obliczeniowych w analizie wydatków na wynagrodzenia nauczycieli i w ustalaniu jednorazowego dodatku uzupełniającego
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane i poszerzone
Prawna ochrona danych osobowych i dostęp do informacji publicznej w praktyce powiatowego lekarza weterynarii
Prawne aspekty procesu zawierania umów cywilnych
Prawne praktyczne aspekty legalnego przetwarzania danych osobowych
Prawo autorskie i prawa pokrewne
Prawo autorskie i prawa pokrewne w działalności podmiotów prawa oświatowego
Prawo pracy w praktyce - czas pracy i okresy nieświadczenia pracy
Prawo pracy z uwzględnieniem czasu pracy dla JST
Prawo zamówień publicznych
Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców
Prawo zamówień publicznych dla Zamawiających – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Prawo zobowiązań
Problematyka stosowania przepisów tzw. „specustawy drogowej”
Procedura weryfikacji dostępu do bazy danych SIO
Profesjonalna asystentka i sekretarka
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
Przedsiębiorczość od A do Z.
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przestępstwa gospodarcze
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public relations
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Płace od A do Z – szkolenie dla zaawansowanych
Redagowanie pism w postępowaniu administracyjnym – warsztaty praktyczne
Rekrutacja i selekcja pracowników
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczny windykator
Sporządzanie pism procesowych do sądów i urzędów
Spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty na tle egzekucji administracyjnej opłaty śmieciowej
Świadczenia rodzinne
System Informacji Oświatowej
Szkolenie AdWords
Techniki aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz pisania CV
Tele-windykacja- skuteczne odzyskiwanie należności za pomocą telefonu
Trening kompetencji w zakresie gender dla pracownic/ków socjalnych
Tworzenie serwisów internetowych
Umowa o pracę a cywilnoprawne formy zatrudnienia
Umowa o zakazie konkurencji
Warunki Kontraktowe FIDIC
Współpraca z agencją reklamową
Wzorowy dziekanat- czyli jak prowadzić i archiwizować dokumentację studenta
Zabezpieczenia wierzytelności – szkolenie dla banków
Zadania i kompetencje jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań edukacyjnych
Zamówienia publiczne w praktyce dla zamawiających
Zapewnienie bezpieczeństwa elektronicznej dokumentacji medycznej i ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem wybranych zagadnień europejskiego rozporządzenia ochrony danych osobowych (RODO)
Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zatrudnianie pracowników tymczasowych
Zmiany w kodeksie rodzinnym i opiekuńczym
Zmiany w KPA oraz procedura rozstrzygania skarg i wniosków
Zmiany w Ustawie o Systemie Oświaty
KONTAKT
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Wiadomość:
Zapoznałem się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania"
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej.
Podanie danych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania" Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk
Podaj wynik działania 2 + 4 - 3: