Home
Firma
Szkolenia zamknięte
Kariera
Kontakt
Szkolenia z komunikacji
Akademia Public Relations - Media Relations
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Aspekty podejmowania kontaktów handlowych z krajami GCC
Asystenci rodziny
ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
Audyt,ewaluacja i monitoring projektów -poziom zaawansowany–projekty EFRR
Audyt,ewaluacja i monitoring projektów –poziom zaawansowany–projekty EFS
Autoprezentacja
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Brainstorming i techniki efektywnego prowadzenia spotkań
Budowanie zaufania, współpracy i długofalowych relacji w zespołach
Budowanie zespołu, efektywna współpraca i komunikacja w zespole
Coaching
Copywriting dla kandydatów do parlamentu, rad miejskich, związków zawodowych
Czy ja to JA? – wrodzony typ osobowości na co dzień
Dialog i partnerstwo warunkiem rozwoju - współpraca samorządów lokalnych z organizacjami pozarządowymi
Dokumentacja cen transferowych w podmiotach powiązanych
Dziecko w rozwodzie
Dziennikarstwo internetowe
E-commerce
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Efektywne techniki sprzedaży ubezpieczeń życiowych
Egzekucja – jak skutecznie i niedrogo przeprowadzić postępowanie egzekucyjne
Elektroniczne wnoszenie spraw
Elektroniczne załatwianie spraw
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Emisja głosu – techniki wokalne dla osób intensywnie wykorzystujących głos w pracy zawodowej
Etykieta w biznesie
Event Manager – organizator imprez
Headhunting
Headhunting i rekrutacja specjalistów w branży IT
Internetowa kampania reklamowa przy minimalnym koszcie i maksymalnym efekcie!
Jak radzić sobie ze stresem
Klient w urzędzie - doskonałe relacje interpersonalne - doskonała obsługa klienta
Kompetencyjne rozmowy kwalifikacyjne
Komunikacja biznesowa w języku angielskim
Komunikacja i techniki wywierania wpływu
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Komunikacja w zespole w oparciu o typy osobowości według MBTI
Kontrakt socjalny
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kontrola drogowa w świetle zmian Prawa o Ruchu Drogowym oraz innych ustaw
Kontrola zarządcza w samodzielnym publicznym zakładzie opieki zdrowotnej
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Kurs języka angielskiego dla kandydatów na tłumacza przysięgłego
Lean Manufacturing
Marketing i obsługa klienta w placówce medczynej
Marketing i PR w Internecie
Marketing i sprzedaż usług hotelowych
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing polityczny i Media Relations – czyli jak wygrać wybory parlamentarne?
Marketing w pigułce
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Menadżer w obliczu konfliktu i trudnych sytuacji
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Mind Mapping
Mnemotechniki czyli sztuka zapamiętywania
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
NLP – wprowadzenie do wybranych zagadnień
Obowiązek alimentacyjny
Obsługa interesantów - dla pracowników sądu, BOI, sekretariatów wydziałów
Obsługa klienta wewnętrznego
Obsługa oprogramowania
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Od motywacji zewnętrznej do motywacji wewnętrznej
Osobowość dziecka – wrodzona matryca czy tabula rasa?
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Planowanie mediów
Podstawy prowadzenia szkoleń – warsztaty trenerskie
Podstawy savoir vivre’u i protokołu dyplomatycznego dla żołnierzy zawodowych
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Poradnictwo i pomoc psychologiczna dla osób poszukujących pracy
Praca socjalna z rodziną problemową
Praca z trudnym interesantem
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane i poszerzone
Prawo pracy z uwzględnieniem czasu pracy dla JST
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Proces uczenia się i nauczania w zgodzie z wrodzonymi preferencjami
Profesjonalna asystentka i sekretarka
Profesjonalna obsługa klienta
Profilowanie klientów Powiatowego Urzędu Pracy
Programy trenerskie: Train the trainer
Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
Prowadzenie rozmów audytorskich,komunikacja z podmiotem kontrolowanym
Prowadzenie zebrań online, zdalnych prezentacji i wideokonferencji. Jak zaangażować słuchaczy oraz podnieść efektywność wirtualnych spotkań
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Psychologia relacji z pacjentem
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Affairs. Budowanie relacji z administracją samorządową od szczebla gminy do sejmiku wojewódzkiego.
Public relations
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Reklama
Rekrutacja i selekcja pracowników
Rozmowa kwalifikacyjna – sekrety rekrutujących
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Savoir vivre etyka biznesowa i protokół dyplomatyczny
Savoir vivre w biznesie
Savoir vivre w biznesie z elementami wystąpień publicznych oraz kultury języka
Sekretarka - doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i procesu zarządzania czasem
Self-Coaching
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne
Skuteczna windykacja wierzytelności
Skuteczne motywowanie pracowników
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Skuteczny PR dla zaawansowanych. Warsztaty z kamerą.
Skuteczny samorządowiec
Skuteczny windykator
Social Media
Social Media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach.
Sprzedaż jako proces – założenia ogólne
Sprzedaż na rynku B2B
Szkolenie AdWords
Szkolenie dla duchownych z przemawiania
Szkolenie dla dziennikarzy - Mowa ciała rozmówcy
Szkolenie dla wykładowców akademickich i trenerów – skuteczna prezentacja
Sztuka efektywnej sprzedaży
Sztuka prezentacji i budowania profesjonalnego wizerunku
Techniki aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz pisania CV
Techniki emisji głosu
Techniki i strategie skutecznej perswazji i wywierania wpływu
Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Trening kompetencji menedżerskich
Trening kompetencji w zakresie gender dla pracownic/ków socjalnych
Trening medialny, czyli jak dobrze wypowiadać się publicznie
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Trudne rozmowy z pracownikami
Trudny klient w branży medycznej
Tworzenie serwisów internetowych
Warsztaty zajęć improwizacyjnych
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Windykacja wierzytelności powstałych z tytułu wynajmu lokali komercyjnych
Wizerunek członka załogi
Współpraca służb i instytucji na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Współpraca z agencją reklamową
Wystąpienia publiczne
Wzorowy dziekanat- czyli jak prowadzić i archiwizować dokumentację studenta
Zabezpieczenia wierzytelności – szkolenie dla banków
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie reklamą
Zarządzanie sytuacją kryzysową
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności
KONTAKT
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Wiadomość:
Zapoznałem się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania"
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej.
Podanie danych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania" Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w firmie szkoleniowej jest: Adept Sp z o.o. Sp. K., Ul. Zacna 26, 80-283 Gdańsk
Podaj wynik działania 2 + 4 - 3: